Wish

LOV! Haha, kände att jag behövde lite ledigt. Har dock prov efter lovet så måste ändå plugga. Bleh!

Sitter för tillfället och lyssnar på lite musik och peppar mig själv till att gå ut och gå en promenad. Känner mig helt seg efter att jag försökt duschat ut färgen ur mitt löshår, vilket tog mer än en halvtimme. Ändå är det fortfarande rött! Gah förstår inte hur toningen fortfarande sitter. Normalt sätt hade det varit underbart men nu när jag tvättat ut färgen ur mitt eget hår kan jag inte ha på mig löshåret för att det skär sig. (._.)


2011-10-30 @ 13:51:35 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Kuro-Chan

Den här låten är skön ändå 8D

2011-10-30 @ 17:05:12
Postat av: mos

fan vad snygg din blogg är!! nästan lika snygg som du hehe

2011-10-30 @ 21:00:54
URL: http://prinsmos.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback