Brain exercise

Haha, failade så hårt idag. Trodde jag hade körlektion, så skippade min sovmorgon, åkte in till stan och när jag väl kommer dit säger min körlärare att jag tydligen inte har en enda körning i veckan. Nåväl, bokade en tid på fredag istället. ( ´ ▽ ` )

Och nu har jag varit duktig och pluggat teori i 2 timmar och nu känner jag att jag behöver göra nåt annat. Är helt slut i huvudet. 

Känner att jag inte har så mycket mer att tillägga för tillfället. Det har helt enkelt varit en händelselös dag. Kan dock nämna att jag tänker gå och göra hål i öronen någon dag! Mina förra hål har växt igen helt och hållet. Har aldrig varit speciellt intresserad av att ha örhängen och sådant tidigare då jag varit väldigt pojkflickig av mig, men nu känner jag att det är dags att bli lite mer feminin i alla fall. (^∇^)

Nu ska jag se lite outsiders och sen ska jag ta mig en dusch! 


Lite inspiration i form av Sakurina



2011-10-25 @ 20:46:51 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback