GAAH!!

Var i Piteå igår med trevliga människor och såg på film och åt god mat. Det var roligt! Fast sen så kom jag på att jag hade körning idag, vilket gjorde att jag kom fram till att jag nog vart tvungen att ta en buss hem istället för att sova över och ta en buss på morgonen. Så i all hast hakade jag på Agnes som skulle åka hem med den bussen och halvvägs dit, när vi dessutom har bråttom för att bussen snart går, kommer jag på att jag glömt min mobil!!!!

Åh, det är så himla typiskt mig. Jag lyckas alltid sätta mig i så jobbiga situationer. Inte för att jag inte överlever utan min mobil men hade behövt den nu. Känner mig strandsatt utan den, speciellt då mina föräldrar far till stugan idag och jag inte kan några nummer i huvudet. Och nu ska jag snart in till stan och köra och har suttit med teori sedan jag vaknade. Ändå känner jag mig extremt stressad. 

Sen när jag kommer hem ska jag städa hela övervåningen! Jippi! Förhoppningsvis vill någon hitta på nåt sen så att jag kan ägna resten av kvällen åt nåt trevligare. :)


2011-11-03 @ 12:28:41 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback