Checkmate

Idag har jag varit med Emma på stan! Det var jättemysigt. Vi fikade, gick på lunchbuffé och sedan gick jag och gjorde hål i öronen. Haha, jag har verkligen shoppat loss idag.

Fick med mig ett par nya platåskor, en svartvit-rutig kavaj, en t-shirt och en klänning! o.O
Så nu har jag fyllt på garderoben men nu måste jag chilla lite med shoppandet. Dock hittade jag en jättefin klänning på internet igår som jag känner att jag behöver och vill ha. Kan aldrig bli för många klänningar! Eller jo, kanske men nu råkar det vara så att jag inte har så många. Inga jag kommer i åtminstone. 

Ikväll ska jag umgås lite mer med Emma och imorrn ska hon hjälpa mig med min halloween-utstyrsel innan jag drar iväg till Piteå.



2011-11-01 @ 16:39:50 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Kuro-Chan

Pics on your outfits or they didn't happen! :D

2011-11-02 @ 08:50:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback